10 februari had ons middenbouw team niveau 5 hun eerste voorronde wedstrijd. Dit is voor vele hun tweede wedstrijd seizoen en je kon zien dat zij dit jaar hard hebben getraind. Ze zijn 3e als team geworden en hebben individueel mooi oefeningen neergezet.
Emilie was 1ste op brug en 2e op vloer, Mantre was 3e op brug en 4e op balk, Sophie was 4e op sprong en 9e op brug en Jet was 8e op brug en 12e op sprong en dit terwijl zij sprong super eng vind!
Emilie is 2e geworden in de individuele meerkamp.
De trainsters zijn trots!

2 maart hadden de teams van niveau F hun 2e voorronde wedstrijd.
TJEKKY , Tamar, Julia, Evelyn, Karolina, Kirsten en Yara waren als eerste aan de beurt.
Er waren wat ups en downs tijdens deze wedstrijd, maar des al niet te min zijn zij gewoon 3e geworden als team!

In de tweede ronde waren Lana, Rianne, Jaylin en Benthe aan de beurt. Alice mag helaas niet meer turnen door een blessure en Merel was ziek.
Zij hebben veel plezier gehad deze wedstrijd. Jaylin en Benthe trainen veel minder dan vorig jaar en hebben t toch maar gedaan.
Jaylin is 2e geworden op balk en 3e op vloer en Lana 9e op vloer.
Een goede vloer dag voor Sparta Delft.
Benthe haalde haar kip op brig, Lana deed een mooie arabier flikflak, alleen en Rianne had zeker weten wel de leukste vloer oefening van de dag.
Jaylin is 7e geworden in de individuele meerkamp, al was er geen val op brug was ze 2e!!
Goed gedaan meiden!
Nu wachten op de uitslagen voor de finales. Gaat Jaylin weer naar de balk finale denken jullie??